Međunarodni ASSET trening

Datum održavanja: 6. 2. 2019.

Narodno sveučilište Dubrava

Kulturni centar
Dubrava 51 a, Zagreb

10.00-16.00 sati

 

Zašto prikupljati podatke o publici?

Trening će biti usmjeren na prikupljanje podataka o publici, odnosno što je sve za to potrebno, iz kojih izvora će se prikupljati podatci, što oni znače i kako ih se može iskoristiti.

Predviđeno je da sudionici aktivno sudjeluju u treningu te promišljaju vlastite metode istraživanja i s njima vezane marketinške strategije.

Fokus vježbi bit će na prakticiranju segmentacije i profiliranja publike, oslonjeno na recentna teorijska razmatranja, kako bi se moglo pristupiti razvijanju vlastitog provedbenog modela.

 

Među najvažnijim temama bit će sljedeće:

  • Prikupljanje podataka
  • Korištenje prikupljenih podataka
  • Objektivnost i ograničenost različitih načina prikupljanja podatka
  • Praktične istraživačke metode
  • Analitički alati koji se mogu koristiti za bolje razumijevanje podataka
  • Koncepti segmentacije i profiliranja
  • Planiranje na osnovi prikupljenih podataka

Sudionici mogu predstaviti svoje primjere iz prakse  i podijeliti svoja osobna iskustva.

Predavači: Jonathan Goodacre, Senior Consultant, Daniel Cowley, Research Manager

The Audience Agency, UK

 

CULTURAL CENTER DUBRAVA │ CHILDREN’S THEATER DUBRAVA │ Cerska 1, 10040 Zagreb, Croatia │ tel: +385 (0)1 2050030  fax: +385 (0)1 2910487 │ www.kazalistedubrava.hr │ info@kazalistedubrava.hr

info@europeantheatrenight.comwww.europeantheatrenight.com