rekreacija

LATINO FIT – REKREATIVNI PLESNI  PROGRAM

PROGRAM: Plesna rekreacija koja kombinira korake latinoameričkih plesova i aerobni trening sa zumba ritmovima. Vježbanje je  zabavno i dinamično. Naglasak je na poboljšanju kondicije, jačanju mišića i oblikovanju tijela.

SKUPINE: mladi i svi odrasli ljubitelji latino ritmova
SATNICA: 72 sati tijekom školske godine, dva puta tjedno po 60 minuta.
POHAĐANJE: Plesna dvorana u Kulturnom centru Dubrava, Dubrava 51a

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PUTEVIMA TIŠINE, UNUTARNJEG MIRA I SKLADA  – NOVI REKREATIVNI ANTISTRESNI PROGRAM

Ideja vodilja ovog programa je: ŽIVOT JE SAMOPOSLUGA. Istovremeno postoje nebrojeni oblici ljepote i ružnoće, zadovoljstva i patnje, slobode i ovisnosti. Na nama je izbor. Ono što odaberemo dobiva našu pažnju, jer drugo i ne primjećujemo. Promjenom percepcije otvara se svijet novih mogućnosti.

Svatko može naučiti i uvježbati svoj um da bira sadržaje koji ga podržavaju, umjesto da bira destruktivne. Svatko može pomoći svom tijelu, umu i srcu da se usklade i otkriti što mu je stvarno VAŽNO.

Otkrijte, da li su stres, ljutnja, krivnja, patnja bespomoćnost, stid, ljubomora, zavist, tuga, nužnost vašeg života. Otkrijte kako ih izliječiti i odabrati radost, mir, sklad, opuštenost, užitak i ljubav.

PROGRAM: Program uključuje prezentacije, razgovore, vježbe sistematskog opuštanja, vođene fantazije, vježbe promjene percepcije i otpuštanja stresnih emocija, vježbe smijeha i radosti, vježbe svjesnosti i koncentracije, vježbe za energiziranje tijela , vježbe disanja.

SKUPINE: mladi i sve odrasle žene i muškarci
SATNICA: 36 sati tijekom školske godine, jednom tjedno po 90 minuta.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a

 

 

 

 

 

INTIMNA GIMNASTIKA – NOVI REKREATIVNI PROGRAM ZA ŽENA

Inkontinencija i spušteni organi zdjelice, operacije i patnja, ne moraju biti naš problem Možemo ih preduhitriti sustavnim vježbanjem i održati  vitalnost i ženstvenost.

PROGRAM: KEGELOVE VJEŽBE za očuvanje zdravlja, vitalnosti i dugovječnosti, u kombinaciji sa vježbama pilatesa i yoge.
SKUPINE: mlade žene prije trudnoće, trudnice, žene nakon poroda, žene srednje i starije životne dobi
SATNICA: 72 sati tijekom školske godine, dva puta tjedno po 60 minuta.

POHAĐANJE: Plesna dvorana Kulturnog centra.

 

AERO FIT

PROGRAM: Program uključuje plesno zagrijavanje i vježbe razgibavanja, snage i kondicije, koordinacije i istezanja, te povrenene aerobičke plesne sekvence. Akcent je na ciljanim  vježbe za oblikovanje tijela i istezanju.
SKUPINE: mladež i odrasli.
SATNICA: 72 sati tijekom školske godine, dva puta tjedno po 60 minuta.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a.

PILATES

PROGRAM: Napredniji elementi pilatesa i vježbi s loptom, vježbe s rekvizitima za razgibavanje, koordinaciju, ravnotežu i kondiciju, ciljane vježbe za oblikovanje tijela, vježbe istezanja.
SKUPINE: odrasle žene i muškarci, početna i napredna skupina.
SATNICA: 72 ili 108 sati tijekom školske godine, dva ili tri puta tjedno po 60 minuta.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51a.

KOREKTIVNI I BASIC PILATES

PROGRAM: elementi basic pilatesa i vježbi s loptom, vježbe s rekvizitima za razgibavanje, koordinaciju, ravnotežu i kondiciju. Vježbe za jačanje mišića kralježnice.
SKUPINE. žene i muškarci srednje životne dobi.
SATNICA: 72 ili 108 sati tijekom školske godine, 2 puta tjedno po 60 minuta.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a

YOGA za dobro zdravlje

PROGRAM: Sistematsko opuštanje, yoga asane (položaji), vježbe koordinacije, ravnoteže i koncentracije, tibetanske vježbe pomlađivanja, pranayama (vježbe disanja).
SKUPINE: odrasle žene i muškarci, početna i napredna skupina.
SATNICA: 72 sati tijekom školske godine, dva puta tjedno po 60 minuta.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a i Cerska 1.

YOGA za treću životnu dob

PROGRAM: Pažljivo birane vježbe disanja, opuštanja i asane, primjerene psihofizičkim mogućnostima polaznika, s akcentom na razgibavanje zglobova, učvršćivanje mišića kralježnice i energiziranje tijela.
SKUPINE: žene i muškarci treće životne dobi.
SATNICA: 72 sati tijekom školske godine, dva puta tjedno po 60 minuta.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a.

JUTARNJE RAZGIBAVANJE

PROGRAM: Vježbe za razgibavanje, jačanje mišića vrata i kralježnice, vježbe istezanja, koordinacije i energiziranja tijela. Vježbe disanja i opuštanja.
SKUPINE: žene i muškarci srednje i treće životne dobi.
SATNICA: 100 sati tijekom školske godine, dva puta tjedno po 90 minuta.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a.

KOREKTIVNI PILATES

PROGRAM: Elementi basic pilatesa, vježbe na lopti, vježbe za prevenciju osteoporoze, elementi korektivne gimnastike, zauzimanje zaštitnih položaja i vježbe disanja.
SKUPINE: žene i muškarci treće životne dobi.
SATNICA: 72 sati tijekom školske godine, dva puta po 60 minuta tjedno.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a.

 

UPISI U TIJEKU