rekreacija

 

REKREATIVNI PROGRAMI ZA DJECU

PLESNI PILATES za djecu

Kad se poveže PILATES i ČAROLIJA PLESA nastaje savršena kombinacija vježbanja na velikim i malim loptama i plesnih koreografija. Podarit će dječjem tijelu gipkost, pravilno držanje i snagu, koordinaciju, ravnotežu i užitak plesa. Podarit će dječjem duhu smisao za ritam i razviti sluh, gracioznost i osjećaj za druge plesače.

PROGRAM: Pilates igre za zagrijavanje i razgibavanje tijela. Vježbe za oslobađanje tijela u prostoru, upoznavanje dinamike i ritma. Povezivanje plesnih elemenata u zajedničke koreografije.

SKUPINE: djeca od 6 do 10 godina.
SATNICA: 64 sata tijekom školske godine, dva puta po 45 minuta tjedno.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a.

 

YOGA za djecu

Brzina u kojoj živimo pogađa i našu djecu. U programu yoge pruža im se prilika da osjete svoje tijelo i disanje s punom sviješću. Naučit će biti prisutniji, produžiti pažnju, uživati u svojoj gipkosti. Naučit će tehnike opuštanja, primjenjive u svim životnim situacijama. Povečat će koordinaciju pokreta, ojačati mišiće cijelog tijela i produbiti disanje.

PROGRAM: Sistematsko opuštanje, yoga asane (položaji), vježbe koordinacije, ravnoteže i koncentracije, pranayama (vježbe disanja).

SKUPINE: djeca od 6 do 12 godina.
SATNICA: 64 sata tijekom školske godine, dva puta po 45 minuta tjedno.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a.

 

REKREATIVNI PROGRAMI ZA MLADE  i ODRASLE

LATINO FIT – REKREATIVNI PLESNI  PROGRAM

PROGRAM: Plesna rekreacija koja kombinira korake latinoameričkih plesova i aerobni trening sa zumba ritmovima. Vježbanje je  zabavno i dinamično. Naglasak je na poboljšanju kondicije, jačanju mišića i oblikovanju tijela.

SKUPINE: mladi i svi odrasli ljubitelji latino ritmova
SATNICA: 64 sati tijekom školske godine, dva puta tjedno po 60 minuta.
POHAĐANJE: Plesna dvorana u Kulturnom centru Dubrava, Dubrava 51a

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PUTEVIMA TIŠINE, UNUTARNJEG MIRA I SKLADA  – REKREATIVNI ANTISTRESNI PROGRAM

Ideja vodilja ovog programa je: ŽIVOT JE SAMOPOSLUGA. Istovremeno postoje nebrojeni oblici ljepote i ružnoće, zadovoljstva i patnje, slobode i ovisnosti. Na nama je izbor. Ono što odaberemo dobiva našu pažnju, jer drugo i ne primjećujemo. Promjenom percepcije otvara se svijet novih mogućnosti.

Svatko može naučiti i uvježbati svoj um da bira sadržaje koji ga podržavaju, umjesto da bira destruktivne. Svatko može pomoći svom tijelu, umu i srcu da se usklade i otkriti što mu je stvarno VAŽNO.

Otkrijte, da li su stres, ljutnja, krivnja, patnja,  bespomoćnost, stid, ljubomora, zavist, tuga, nužnost vašeg života. Otkrijte kako ih izliječiti i odabrati radost, mir, sklad, opuštenost, užitak i ljubav.

PROGRAM: Program uključuje prezentacije, razgovore, vježbe sistematskog opuštanja, vođene fantazije, vježbe promjene percepcije i otpuštanja stresnih emocija, vježbe smijeha i radosti, vježbe svjesnosti i koncentracije, vježbe za energiziranje tijela , vježbe disanja.

SKUPINE: mladi i sve odrasle žene i muškarci
SATNICA: 64 sati tijekom školske godine, jednom tjedno po dva sata.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a

 

 

 

 

 

AERO FIT

PROGRAM: Program uključuje plesno zagrijavanje i vježbe razgibavanja, snage i kondicije, koordinacije i istezanja, te povrenene aerobičke plesne sekvence. Akcent je na ciljanim  vježbe za oblikovanje tijela i istezanju.


SKUPINE: mladež i odrasli.
SATNICA: 72 sati tijekom školske godine, dva puta tjedno po 60 minuta.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a.

 

KOREKTIVNI I BASIC PILATES

PROGRAM: elementi basic pilatesa i vježbi s loptom, vježbe s rekvizitima za razgibavanje, koordinaciju, ravnotežu i kondiciju. Vježbe za jačanje mišića kralježnice.

SKUPINE. žene i muškarci srednje životne dobi.
SATNICA: 72 ili 108 sati tijekom školske godine, 2 puta tjedno po 60 minuta.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a

 

 

NAPREDNI PILATES

PROGRAM: Napredniji elementi pilatesa i vježbi s loptom, vježbe s rekvizitima za razgibavanje, koordinaciju, ravnotežu i kondiciju, ciljane vježbe za oblikovanje tijela, vježbe istezanja.

SKUPINE: odrasle žene i muškarci, početna i napredna skupina.
SATNICA: 72 ili 108 sati tijekom školske godine, dva ili tri puta tjedno po 60 minuta.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51a.


 

YOGA za dobro zdravlje

PROGRAM: Sistematsko opuštanje, yoga asane (položaji), vježbe koordinacije, ravnoteže i koncentracije, tibetanske vježbe pomlađivanja, pranayama (vježbe disanja).


SKUPINE: odrasle žene i muškarci, početna i napredna skupina.
SATNICA: 72 sati tijekom školske godine, dva puta tjedno po 60 minuta.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a i Cerska 1.

 

PROGRAMI ZA TREĆU ŽIVOTNU DOB

YOGA za treću životnu dob

PROGRAM: Pažljivo birane vježbe disanja, opuštanja i asane, primjerene psihofizičkim mogućnostima polaznika, s akcentom na razgibavanje zglobova, učvršćivanje mišića kralježnice i energiziranje tijela.

SKUPINE: žene i muškarci treće životne dobi.
SATNICA: 64 sati tijekom školske godine, dva puta tjedno po 60 minuta.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a.

 

JUTARNJE RAZGIBAVANJE za treću životnu dob

PROGRAM: Vježbe za razgibavanje, jačanje mišića vrata i kralježnice, vježbe istezanja, koordinacije i energiziranja tijela. Vježbe disanja i opuštanja.

SKUPINE: žene i muškarci treće životne dobi.
SATNICA: 96 sati tijekom školske godine, dva puta tjedno po 90 minuta.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a.

 

KOREKTIVNI PILATES za treću životnu dob

PROGRAM: Elementi basic pilatesa, vježbe na lopti, vježbe za prevenciju osteoporoze, elementi korektivne gimnastike, zauzimanje zaštitnih položaja i vježbe disanja.

SKUPINE: žene i muškarci treće životne dobi.
SATNICA: 64 sati tijekom školske godine, dva puta po 60 minuta tjedno.
POHAĐANJE: Kulturni centar, Dubrava 51 a.

 

UPISI U TIJEKU